Poemestiu

FESTIVAL DE POESIA DE L'EMPORDÀ

Teresa Bosch

cteresa

Ella actuarà al Poemestiu 2012.

Teresa Bosch i Vilardell
Vaig néixer el 1971 a l’Armentera, a l’Alt Empordà, però he viscut la major part de la meva vida a Castelló d’Empúries i a Barcelona. Tinc una formació científica i he treballat el sector del medi ambient i la gestió de la recerca. Això sí, sempre m’ha acompanyat aquesta dèria per la poesia i la literatura en general. Vaig començar publicant un conte a Relats en Català i he acabat amb un bloc propi (http://paraulesimots.blogspot.com). Entremig hi ha la participació en algunes obres col·lectives (Poems&blogs Poetes a la xarxa, 2010);  alguns premis literaris (Jocs Florals de les Corts 2011, Primer premi de poesia i poema d’una pàgina; Grau Miró de Tanka 2009, Segon Premi; Grau Miró de Tanka 2008, Tercer Premi); i, sobretot, la necessitat i el plaer d’escriure. Aquest 2011 he publicat el meu primer llibre de poemes (Sécs) a l’editorial Emboscall
Deixa un comentari

Information

This entry was posted on 21 Juliol 2012 by in 2012, Poetes participants.
